Rattfylla och hallvila

24-årskalas och lagfest på samma gång. Mycket trevligt anordnat av Ola. Lite annat löst folk var oxå på plats, men så brukar det bli när det ryktas på stan att AHK 99 är samlade till fest.

På fotot nedan tas Ola på bar gärning för rattfylla. En jäger serverad i ratten till den snow racer som delar av laget gav födelsedagsbarnet. Jägern stod andra delar av laget för.



Som synes på nästa bild var 99orna på plats glada och snygga.




99-bloggen kan även avslöja att en av personerna på bilden efter festen somnade hemma i hallen. Personen hittades vid halv-tre tiden av sin sambo och låg då i fosterställning, fortfarande iklädd såväl jacka som skor.

Kommentarer
Postat av: Ola

då jag såg alla på bilden inne på hotellet utom en viss kille med en speciell lugg...så tror jag att jag kan räkna ut vem.

2008-12-15 @ 13:40:42
Postat av: Martin

Nu var förvisso inte heller jag på hotellet, men var ivf hemma någon timma senare än den druckne luggmannen.

2008-12-15 @ 15:28:32
Postat av: Kenny

Först Lasermannen, sen Hagamannen och nu Luggmannen.

2008-12-15 @ 23:26:37
Postat av: Figge

Jag vill börja att lyckönska Ola på sitt 24:de år.



GRATTIS!



Du ser inte en dag yngre ut!

Bara ett år kvar så är du, som vissa andra, närmare 50 än själva livsstarten.



Verkar som det var ett livat kalas. Gnager långt in i märgen att jag inte lyckades dyka upp. Men nu kan jag datumet, så jag kan låta bli att lova bort mig nästa år. 25årsfest då om jag inte räknar fel. Måste ju bli ännu bättre.



Ses på onsdag!



2008-12-16 @ 17:53:02
Postat av: Ola

tack tack FIgge !! ja fy fan, nästa år finns det ingen nåd :)

2008-12-16 @ 22:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0