Onsdagen den artonde februari

Datumet i rubriken är samma dag som nästa träning infaller. Träning inträffar något oftare än en solförmörkelse, men på senare tid har solförmörkelserna börjat spurta ikapp.

Träning är något som vanligtvis utförs mellan matcher, för att bibehålla god kondition och ett spel som bygger på mer än individen.

Under de två senate träningstillfällena har vi totalt varit sju personer. Väldig trist.

På söndag spelar vi mot Kungälv, seriens överlägset bästa lag. Vore trevligt om folk kom och tränade på onsdag så att vi har någon chans att visa att vi kan hålla samma klass som Kungälv.

Thomas Larsen kommer. Kommer du?

Kommentarer
Postat av: ola

jag skall vara frisk och kry nu så jag kmr ! segt att man legat sjuk med mera :(

2009-02-16 @ 09:38:21
Postat av: Gedda

Tyvärr gubbar så kommer jag inte infinna mig på onsdagens träning. Jag har match på annat håll men hoppas på överseende!



Kör hårt så kommer jag (om jag får för lagledningen) infinna mig för seriefinal på söndag!



2009-02-18 @ 01:38:15
Postat av: Figge

Ja, som jag skrev sist lider jag ju av "röten" axel och det suger rätt duktigt i handbollspel. Är en aning segt när man har svårt att prestera ett pass eller än mindre ett avslut. Men jag ska veva lite i hallen och se om det är någon idé att jag dyker upp.

2009-02-18 @ 17:51:50
Postat av: The great dane!

tycker för övrigt att d va riktigt kul att se Anders (the fise) Simonsson igen han visade att den vänstra släggan finns kvar så gör allt för behålla honom till nästa säsong :p

2009-02-19 @ 10:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0