Björk räddar statistiken

Så har då äntligen målskyttarna från matchen mot RIK 2 hamnat i rätt händer. Den alltid lika ansvarfulle Björk tog hand om dem, och har nu förmedlat dem till bloggen.

Wallström 8, Gedda 7, Eric 2, Ola 2, Hoven 2, Thomas, André B, Friskopp, André A, Carlos

Förövrigt har RIK 2 i veckan bytt namn till Rosendal.


Skytteligan efter fyra matcher ser ut så här;

Ola 20, Robin W 19, Gedda 7, Kenny 7, Eric 7, Arvid 6, Thomas 6, André B 6, André A 5, Martin F 4, Johan L 3, Hoven 2, Martin L 2, Kristofer 2, Svensson 2, Robin P 1, Carlos 1

Kommentarer
Postat av: Kristofer

Ja jag kanske räddar statistiken men vad är mina 2 mål som jag har gjort? :P

2009-10-29 @ 20:29:44
Postat av: Martin

Oj, förlåt. Kristofer ska ha två mål.

2009-10-29 @ 22:25:03
Postat av: GÖTT

AAAAAAiiiiiKKKKKK Sm-guld

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

2009-11-01 @ 18:10:13
Postat av: ola

Lag till på söndag - samling 16:45



Mv: Victor

6m: Friskopp , Wallström , Carlos, samt den unge man vars namn jag precis glömt (Eric du vet vad han heter...)



M6: Eric , Björk , Hoven(all around feat Erlingmark)



9m: Kenny, Ola, Arvid, Långeman (Gedda för den som ej förstår) B1 och B2 (Andrè och Andrè....har ju aldrig sett er utan varandra?)



En trupp på 14 man är max - har ni åsikter kom gärna med dem. Grundar på vilket mannskap vi varit på träningarna det senaste.



Larsen och Svensson fick enligt utsago ej spela då det hävdas att dessa ej betalat medlemsavgift. Detta vet jag inget om utan har bara blivit tillsagd så.



B1 - meddela om du kunde eller ej. B2 spelar oavsett, glöm inte det !!



2009-11-05 @ 09:48:07
Postat av: Eric

Marcus Öhman heter den unge.

2009-11-05 @ 17:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0