Inför 2011 !

Måste dra upp lite kort info.
Eftersom jag beger mig utomlands i ca 1 månad kommer det bli en uppgift för er tomtar att ordna inför matcher och annat själva ! Jag åker 12/1 och drar hemåt igen 7/2. Så vi har lite matcher och annat under denna tiden.

Jag ger någon tillgång till att uppdatera på bloggen så kan ni lösa matchsamlingar med mera här.

Dessutom har schemat kommit för storken under andra halvan av året, och numera har vi bara 2,5h pass, men vi har 7st pass - och dom är på fredagar 16.00-18.30. Tiden är ändå ganska okej , supa hinner ni göra ändå.

Vi har totalt 8 pass fram till sommaren, dom 2 första är 14e januari och 4februari varpå jag är borta så då gäller det att ni styr upp detta. Jag tilldelar passen nu och sedan får ni i sådana fall byta internt.

14/1  Arvid + Daniel
4/2  Thomas + Clausen
25/2 Patte + Oscar
18/3 Ola+Friskopp
8/4 Arvid + Daniel+Svensson
29/4 Thomas + Clausen
20/5 Patte + Oscar
10/6 Ola + Friskopp

Svensson har redan tagit 1 extra pass , han ligger som reserv men se nu till att lösa detta. Har jag glömt någon kär spelare ?
Angående som sista 2-3 tiderna skall jag kolla hur dom egentligen har tänkt. Säsongen är då över sedan länge.

Thomas jag tänkte att jag skall ge dig kortet till alströmer samt bollarna, så ni har möjlighet att träna när jag e borta.

Vi hörs grabbs

/ Ola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0