Ny förlust !

Tyvärr blev det en ny förlust igår. Min motivation att skriva är idag inte på topp och därför kommer bara nödvändig information.

Onsdagens träning behöver jag någon som tar hand om. Thomas du har bollarna, fixar du detta igen? I så fall får vi lösa så du får mitt kort till hallen också. Jag skall till danmark på jobb och flyger dit på onsdag e.m och är inte hemma förrän fredag kväll. Vi har ny match på söndag och huruvida Arvid är avstängd tills dess får vi återkomma om, annars räknar vi med spel på dig Arvid.

Samling kmr ske ca 12.00 på söndag. Mer exakt får vi ta längre fram i veckan , chaufförer behövs.

/ Ola

Kommentarer
Postat av: patte

men då utgår jag ifrån att du löser lite tax-free sprit till nästa lagfest då? ;)

2010-11-22 @ 18:40:41
Postat av: ola

haha patte ;) vi har ju redan ett par flak att hämta in på grabbarna !

Daniel toppar ligan på 2 flak.

Oscar: 1

Arvid: 1

Sen vet jag att det är någon mer som har något liggande på sitt ansvar men jag kmr inte ihåg just nu vem det är !

2010-11-22 @ 20:01:55
Postat av: Anonym

andreeeee har för jumlarns ett flak också. han ååkte ut för tjöt

2010-11-22 @ 21:32:50
Postat av: Anonym

bra träning idag!!

2010-11-24 @ 21:23:33
Postat av: Daniel

Jag hat bollarna efter dagens träning.

Ola ska jag ta med dem till matchen eller till nästa träning?



Om jag blir uttagen på söndag så kör jag, men jag har inga platser över och ska sen vidare mot Uddevalla.



Ps bra träning idag av alla som var där Ds

2010-11-24 @ 22:33:27
Postat av: ola

Samling kl 12:00 på söndag

Laget

Målvakt: Junior (stocken har ej gett mig besked än)

Ute: Ola, Arvid, Daniel, Patte, Thomas, Svensson, Claussen, Friskopp, Oscar, Peter

Bilar måste lösas!!!

2010-11-26 @ 16:53:52
Postat av: patte

slänger in ett litet frågetecken på mig då jag har en cp förkylning... hoppas på att lite sprit kan lösa detta :)

2010-11-26 @ 18:10:52
Postat av: Patte

Karl gunnevik är med 073-077 92 87 ja ska bara ringa han imon:) han är bra för oss!

2010-11-26 @ 23:56:06
Postat av: Ola

Har ingen licens för Karl tyvärr!!

2010-11-27 @ 11:43:32
Postat av: daniel

Ny vecka och jag hoppas det kommer ske förändringar!



Jag är trött på alla som är ute o super halva natten dagen innan match och är bakfulla när vi ska spela. Vist ni kanske inte är onyktra när själva matchen är, men ni presterar fan så mycket sämre med det utgångsläget.



Jag själv gjorde ingen bra match själv igår och kunde både satt ett par lägen till och även tagit en del bakåt, men som lag så var vi bedrövliga igår och det är direkt pinsamt för de som kollar på oss!



Vill vi åka på stryk varje match så kan vi lika gärna lämna WO på bortamatcherna för att spara in bensinpengar till dem som kör och på hemmamatcherna kan vi lika gärna lotta om vilka platser vi ska spela på för vi vinner inte ändå.........



Nä nu ska jag jobba och jag ser fram mot nästa träning på onsdag med en ryss som målvakt så vi får upp lite självförtroende från förra matchen där vi missade väldigt många lägen..........

/D

2010-11-29 @ 11:00:41
Postat av: Oscar

Daniel, det är div 4. Lev med det.

2010-11-29 @ 12:56:39
Postat av: Ola

Jag håller delvis med dig Daniel men man får försöka tänka annorlunda. Det är helt uselt att vi presterar som vi gjorde igår, vi kan bättre och borde kunna prestera väldigt mycket bättre i en match som den igår.

Problemet är nog inte bakfylla, utan kontinuitet. Jag själv har varit sjuk, samt på jobb under dom 2 senaste träningarna, vilket gör att jag har knappt rört en handboll det senaste.

Vårat lag har vi ju för att det är kul att lira lite handboll, men vi vill inte börja ställa krav för då är det lätt att man tappar glädjen. Huruvida folk är bakis och presterar dåligt tänker jag inte gå in på , oavsett om man har varit ute dagen före så får man bara se till att när det väl är match så är man med på banan. Ingen som spelar i laget satsar, det är därför vi spelar där vi gör. Vi vill bara lira handboll. Men att förlora suuuuuuuuuuger ju, så vi får helt enkelt se till att vinna på dom förutsättningar vi har.

Vi kan ju hoppas vi har en målvakt på onsdag, drömma går alltid , men ryssen är trogen och kommer att vara tillgänglig !

2010-11-29 @ 13:07:45
Postat av: Anonym

Ja kan säga att jag hatar o förlora.. Men om vi ska börja sätta regler på att man inte får dricka innan match så kommer vi att tappa en del spelare.. Jag sluta me seriös handboll typ för att man skulle kunna supa;) men jag menar inte att ahk99 är oseriöst när det väl är match så är de riktigt seriöst iaf, men mitt problem är nog att ja väger 12kg mer nu än va ja gjorde när ja slutade, detta medför en del problem;) Men visst, alla har ju ett eget ansvar.. Men nu är de match nästa onsdag och det börjar bli dags o vinna en match nu igen..!

2010-11-29 @ 13:39:35
Postat av: Patte

//patte

2010-11-29 @ 13:40:48
Postat av: lovisa

ha en fin dag:)

2010-11-29 @ 14:52:13
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Patte

Okej, de där va ingen tråkig brud:p

2010-11-29 @ 16:31:12
Postat av: Oscar

Håller med Patte, om bruden asså;)

2010-11-29 @ 18:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0