Vi har KRIS , NU!

Nu börjar det bli illa killar. Det är många som lovar att dom skall spela, fler som säger att dom vill.
Men likaväl står vi väldigt få på golvet varje onsdag 19.00.
Jag vet inte vad folk lider av , men tydligen är det extremt svårt att meddela om man skall träna eller ej, även spela eller ej. Allt skall vara öppet och "får se". Tyvärr är det inte hållbart, vi driver laget -99 för att det är skoj å lira men vi kan inte lira om vi inte har tillräckligt många som tycker det är kul.
Idag var vi 6st på träningen. Ola, Thomas, Svensson, Patte , Clausen och Momma.
Mindre än 1 vecka kvar till seriepremiär känns det inte allt för väl.  Daniel S , Oscar H , Arvid hade meddelat att de ej kunde träna - men med dessa har vi ju precis ett lag , och det kommer inte räcka för att spela.
Jag önskar att alla de som sagt att de är intresserade och vill, kan, ska spela, meddelar hur det skall bli. Just nu är det ovisst inför matchen på söndag, men jag utgår fortfarande från att vi skall spela matchen.
Samling: 12.30 för avgång till Kungälv på Söndag 3/10.
Laget: MV: Junior (Stocken har tidigare lovat J-målvakt till matcher)
Utespelare: Ola, Svensson, Clausen, Oscar, Patte , Daniel S , Arvid, Andrè B, Andrè A, Friskopp ,
Även Ise är tillfrågad att ställa upp , samt jag skall höra med Peter H. Men för framtiden så måste vi ha en stabilare trupp.
Jag vill ha svar HÄR , eller på mobilen. Vi behöver också 2-3 bilar, vilka kan köra på söndag?

Kommentarer
Postat av: Martin

Och numera är det alltså Ola som hunsar er i bloggen. Jag vill inte ha några sms...

2010-09-30 @ 13:11:16
Postat av: Oscar

Martin vi vet alla att du uppskattar smsen!

2010-09-30 @ 23:36:03
Postat av: Blomquist

Högst osäker på om jag kan spela på söndag. Har inte heller betalt medlemsavgiften än.

2010-10-01 @ 10:58:58
Postat av: Ola

Uppdatering:



Ser ljusare ut nu killar, härligt !



Pratade precis med Blomquist i telefon och det är ordnat så han spelat på söndag.



Laget Söndag igen !

Mv: Erik Mellring (Junior)

Utespelare klara:

Ola, Friskopp, Blomquist,Daniel S, Patte , Oscar, Clausen, Svensson, Arvid



Utespelare Osäkra: Amberg



Som det är just nu är vi alltså 9utespelare och 1målvakt klara för spel. Med Amberg blir vi 10 utespelare och det skall vara gott nog.

Bengan coachar oss !

Ses på samlingen på söndag!!!!!!! taggat till tusen!

2010-10-01 @ 11:38:55
Postat av: Kenny

Martin, sluta spela svår. Du vet att du vill ha sms, hela tiden!

2010-10-01 @ 12:41:43
Postat av: Martin

Nej, det är bdsm jag vill ha hela tiden...

2010-10-02 @ 15:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0