Träning på Onsdag och Match på TORSDAG!!!

Jaa mina vänner, jag var tyvärr tvungen att lämna återbud senaste matchen men jag har hört att det inte gick så bra, Oscar sa att han skulle skriva ett referat o skicka till mig men det har inte blivit nått med det?

Vi har som vanligt träning på onsdag kl 19 i Alströmer!
det är bra om dom som inte kan komma kan skriva det här nere så att vi slipper sitta 3-4 st i Alströmer o vänta ;)

Sedan upptäckte jag att vi har match nu på torsdag borta mot chalmers!
Matchtiden är 19.45 i Lundbystrand 1
Ett förslag på samlingstid är absolut senast 18.15, Lundbystrand hittar vi ju till så vi kommer ju inte kunna köra fel iaf:)

Laget ser väl ut som följande: MV Friskopp, Arvid, Thomas, Svensson, Emil, Patte, Daniel, Jimmie
Sen utgår jag ifrån att våran solbrända, italiano, coach, tränare, ja han som håller i allt, OLA gör comeback pigg och utvilad! :)

Sen får ju eric och tobbe väldigt gärna vara med! de kan ju arvid o svensson hålla i ;)
Thomas kollar med jimmi om målvakt?

Säg till om ni inte kan vara med på matchen eller om ni kommer direkt till hallen!

Det är för övrigt en fruktansvärt viktig match då vi och Chalmers ligger på lika många poäng, men vi har en match mindre spelad, hemma blev det lika..
Länk till everysport


/ Patte

Kommentarer
Postat av: daniel

jag kommer på träningen och jag kan även vara med på matchen.

2011-02-07 @ 20:55:56
Postat av: Mattis

Finns en potentiell chans att jag hakar!

2011-02-08 @ 08:31:46
Postat av: patte

potentiell? va ska du annars göra?

2011-02-08 @ 08:45:03
Postat av: Ola

Daniel, jag är hemma nu så nu kan du inte hålla på och ta ut dig själv till matcherna. Hörde att dina senaste insats var tveksam så vi får se på träningen på onsdag. Ses då!

2011-02-08 @ 14:39:03
Postat av: Ola

Låter precis som något jag skulle sagt......fiskar.....fast det stämmer iofs! laguttagning imorgon, be there or be .....

2011-02-08 @ 18:14:09
Postat av: Emil

Scheeeeeeeeeeennaaaaaaaaaaaaaaaaa. Emil kan både onsdag och torsdag. Alla som såg mitt första avslut som satt lika långt in i krysset som trosorna sitter på en chilenskstädkärring så bör ju jag spela från start och hela matchen ut.. Tack för mig, hej!

2011-02-09 @ 10:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0